Sälen

Ligger just nu i en stuga i Sälen och försöker få barnen att vila en stund. Det går inget vidare... Vi har varit ute en sväng och tittat på lite djur och barnen har fått rida häst. Ikväll ska vi ut och äta, så vi vill gärna att barnen ska vara pigga då... Igår var vi på älgsafari. Det var jättekul!!! Vi fick tom klappa älgarna ;) Sen var vi en sväng i Norge. De stora tjejerna ville stå med en fot i varje land. I onsdags var Jenny och jag på spa. Urmysigt!!! Sen i söndags har jag mått jättedåligt. Haft ont i magen och mått illa. Jag har inte kunnat äta någonting :( men igår mådde jag bättre och idag också. Jag har lite ont och mår lite illa. Nähä nu ska jag se om barnen kan komma till ro.


Kommentarer
Postat av: jennifer

Älgsafari det lät skoj :)

2012-07-19 @ 15:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0