Värmen har kommit :-)

Äntligen har vi haft varmt!!!
Igår åkte vi iväg till Täby c för att hämta våra nya pass och shoppa lite. När vi kom hem så hängde vi på baksidan. Jätteskönt! Sen björ Claes på middag och vi blev kvar ute på altanen. det var äntligen så varmt ute att man bara kunde sitta och njuta. Vi spelade några partier back gammon och jag vann!!!
Idag vaknade vi tll 29 grader :-)
Vi packade ihop oss och åkte hem till svärföräldrarna. De är inte hemma, men vi hängde vid deras pool ett par timmar. Sen åkte vi hem och Alva och Claes började att packa. Efter ett par timmar var de klara och drog iväg. De åkte ut mot Vaxholm med tält, sovsäckar och annat. De skulle vandra och tälta. Låter jättemysigt, men jag tror inte min n acke skulle klara av sånt. Jag pratade med dem för ett tag sen coh då regnade det på dem. Trist! Hoppas att de haft det mysigt ialla fall.
Jag och Oscar har lagat mat, lekt och så har han badat innan det var dags för sängen. Han babblar och babblar hela tiden. :-)
Nu är det snart dags för mig att gå och lägga mig också.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0