Alva 8 år!!!!

Idag fyller Alva 8 år!!!
Tänk att hon blivit så stor :)
Jag har varit ledig idag, men eftersom Alva går på friidrottsskola så fick Oscar också gå på dagis. Så jag har varit hemma och städat och fixat inför kvällen.
Vi "väckte" Alva med sång och paket imorse. Hon var vaken långt innan, men låtsades sova när jag tittade in på henne ;)
Hon fick bl a en onepiece med dragkedja hela vägen som hon önskat sig och inlines med skydd.
har det varit fullt hus här. Vi grillade hamburgare med massa tillbehör och sen blev det äppelpaj. Alva tycker inte om tårta så hon hade beställt paj. Bra val, tycker jag.
Nu har jag tagit hand om det mesta av disken och halvkollat på fotboll, så nu är det dags att sova.
Jag får visa lite bilder imorgon när jag laddat ner dem.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0