P-dagar

Igår och idag har vi haft personaldagar på jobbet. Igår em kom våra datorer igåmg så hela em och hela dagen idag har jag jobbat med att komma ikapp...
Igår var vi kvar på jobbet och grillade. Trevligt!
Jag var hemma vid halv elva och imorse vid 6 så åkte Claes till Linköping och kommer hem imorgon. Vi nöter inte på varandra i alla fall :-)
Elin är på klassresa på Gotland. Det verkar som att hon har det jättebra!!!
Idag har jag och barnenvarit på studentuppvaktning. Fick stressa som vanligt, men när vi väl kom dit så var det väldigt trevligt. Nu har vi handlat och lagt Oscar. Han sover som en stock. Alva har också lagt sig, men hon ligger och läser. Hon är jätteduktig :-)

Jag hjälpte Elin i måndags att beställa klänningar. De har INTE kommit än... Förhoppningsvis kommer de på mån och förhoppningsvis kan hon ha dem. Annars blir det lite lätt panik!!!
JAg vet inte riktigt hur det ska lösas annars... Det måste bara gå 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0