SEMESTER!!!!

Nu är den här!!! I sex långa veckor ska jag njuta och koppla av. Inga (?) måsten, bara göra som man vill.
Har bara en hel del att göra först... Sen ska jag slå mig ner på gräsmattan och läsa böcker medans barnen leker tyst och fint runt omkring ;) Önskedrömmar
Jag hann nog dte mesta som jag ville på jobbet idag. Jag hann tom städa undan från mitt skrivbord så att de kan flytta det och ta in de nya möblerna som ska komma samma dag som jag kommer tillbaka från semestern.
 
Alva hade avslutning på friidrotten idag. De ahr tävlat hela dgen och hon tycker att det var jättekul. Hon har sagt att hon vill börja träna friidrott efter sommaren. Kul tycker jag!
Clae stog sin lunch med sig och åkte ner och tittade på dem.
 
Nu ska jag strax gå och sova för imorgon är det gosedjurskalas här hemma :-)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0