Snart midsommar och fest!!!

Nu är det inte många dagar kvar :)
Väldigt tidigt på torsdag morgon åker vi till Linköping och ska vara där över midsommar. Jenny ska ha 40-års fest på midsommarafton. Vi åker tidigare för att hjälpa till. Hur mycket Jenny och jag nu får gjort under torsdagen när karlarna jobbar och vi ska underhålla alla barnen... Jaja, det blir nog bra.

Igår var Alva hos en kompis på dagen och de var på sommarkyrkis och sedan hade fortsatt att pyssla hemma hos kompisen. Ytterligare en tjej var där som de har gått på dagis tillsammans med. Hennes mamma gick bort i cancer för några veckor sedan. Alva pratade lite om det, men inte så mycket. Men när det var dags att sova så kom hon in till mig i sovrummet och grät och ville vara med mamma. Jag vet inte om det var därför och hon sa att hon bara var ledsen, hon visste inte varför. Så hon fick ligga där med mig tills hon somnade. Pluttan!
Mamman som gick bort var bara 5 år äldre än mig och hade tre barn. Det är ofattbart hur sånt får hända!!! Mina tankar har hela dan idag och igår gått till familjen.

Jag var en sväng till Sollentuna Centrum igår och kollade kläder, men jag hittade inget som ens var värt att prova... Jaja, det löser sig väl. Jag behöver ju ha något nu ihelgen, men även till vår fest och till bröllopet vi ska på i sommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0