Tack Jenny!!!

Tidigt i torsdags morse åkte vi ner till Linköping.
Jenny fyller 40 imorgon och hade fest på midsommarafton.
Så vi åkte ner tidigt för att hjälpa till. Claes jobbade halvdag och vi fixade hemma i huset. Det var jättefint väder så barnen badade i flera timmar :-)
Vi fick en hel del gjort och det kom mer folk under dagen och hjälpte till.
På midsommarafton gick vi iväg till en festplats och dansade kring midsommarstången innan vi gick tillbaka till huset. Det var ca 60 vuxna och 50 barn. Men det kändes inte som så mycket folk. De hade ordnat massor med aktiviteter för både vuxna och barn.
Det fanns massor med mat och en bar med allt man kan tänka sig. Det var verkligen supertrevligt!!! En toppenfest helt enkelt! Stort tack till Jenny och Ronnie!!!
 
Vi hängde kvar hela lördagen också och badade och tog det lungt. Efter middagen åkte vi hem så idag har vi haft hela dagen hemma.
Alva har haft kompisar här och Claes och jag har fixat en massa som vi inte hunnit med tidigare. Så till middagen kunde vi sitta ute i nyslipade och nyoljade möbler. Trevligt!
På onsdag ska vi ha släktkalas för Alva och på lördag ska hon ha barnkalas här hemma. Och nästa helg är det vår 40-års fest. Messor med kul :-) Men också massor med jobb...
 
 
Jenny styr upp kvällen innan festen :-)
Mina fina barn på väg till midsommardans
Claes hjälper till att resa stången
Oscar vann bilar
Jag och mina tjejer!!!
Sumobrottning
Jenny och Jack badar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0