Färdiglärd!!!

Nu är jag hemma efter en lång helg i Uppsala!!!
Jag har blivit pumpad med kunskap. Mycket som jag redan visste men en hel del nytt!
Massor med nytt som jag ska ner i hallen och testa på gymnasterna :-)
Framför allt ska jag testa en del på Elin. Hon får vara min försökskanin :-)

Imorgon är det vardag igen efter sportlovet. Oscar var inte på dagis på hela förra veckan och Alva gick ju bara mån-tis. Så det lär vara trötta barn som jag hämtar hem imorgon. På kvällen har Alva och jag träning.
Min tanke just nu är att Oscar ska få gå hela veckan så ska jag passa på att klippa mig och träna på onsdag. Men jag vet inte om mitt dåliga samvete vinner så att jag har honom hemma ialla fall. Men som sagt målet är att han ska gå.
Nu ska jag titta lite på tv innan jag kryper ner och däckar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0