Fortfarande hemma...

Eller idag så var det ju planerat att jag skulle vara hemma. Alva har studiedag, så jag har tagit min lediga dag idag. Vi skulle hitta på någon kul ihop. Men jag sitter härhemma med en krasslig Oscar...
Som tur var så ringde Jeanette och frågade om Alva ville följa med dem till Nickis idag. Och det ville hon förstås! Tack så jättemycket för att hon fick följa med!!!
Igår var Alva och jag iväg en sväng och köpte vårskor till henne. Och nu på morgonen så snöade det...
Vi passade även på att åka och fika bara hon och jag! Mysigt!
Annars har helgen mest gått åt till att fösöka reda någon ordning härhemma. Ji mer ordning vi försöker få, ju mer oreda verkar det bli någonannanstans... Men dte blir nog bra till slut.
Claes kom hem i fredags kväll och hade hela bagageluckan full med olika lådor från Ikea.


Praktiskt och snyggt i tvättstugan :-)


och i förrådet under trappen


och på min sida i klädkammaren


och här bor alla mina finskor :-)

Som sagt så blir det nog bra, men det är en massa saker som just nu ligger på hög och inte har någon plats...

Idag har Oscar mått bättre. Han är fortfarande lite hängig, men tempen visar inte så högt. Fortsätter det så här så kanske han kan gå till dagis imorgon. Men mycket kan hända, klockan är ju bara elva. Claes har lovat att vara hemma imorgon om det behövs för jag ska ju hålla utbildning på jobbet imorgon. I ett program som jag knappt kan själv... Jaja, det blir nog bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0