Jobb och träning

Idag var det min tur att åka till jobbet.
Claes fick äran att vara hemma med Oscra. Oscar fick feber igen igår em och vaknade med 38.6.
Men sen har han inte haft någon feber, men däremot varit hängig så han får vara hemma med Claes imorgon också. Men sen ska han väl kunna gå...
Jag hade en väldigt full inbox efter att ha varit hemma en vecka. Och jag var ju långt ifårn ikapp innan jag började vabba :-(
Jaja, det gäller att släcka bränder de närmsta dagarna.
Jag höll också i två utbildninngar i nya bokningsprogrammet idag. Det gick över förväntan. Eftersom vi knappt har jobbat i det själva så är det inte så lätt att lära ut.
Imorgon har jag en utbildning till, så ska vi gå lite mer in på djupet. Får se hur det går...
Efter jobbet var jag på utvecklingssamtal med Elin. Och som vanligt :-) så fick vi bara höra positiva saker om henne. Hon fick till och med höra att hon kunde softa lite resten av terminen. Hon har ju de betygen hon behöver för att komma in på den linjen hon har sökt. Hon skulle till och med ha råd att sänka vissa betyg, men hon är nog snarare på väg upp på några. Så det här ska nog gå bra!
Efter middagen så somnade Oscar på soffan, så då passade jag på att åka och träna och handla inför imorgon.
Förra veckan var jag ju dålig så då blev det ingen träning alls. Eller jag var ju faktiskt ute och gick en timme i lördags, det måste ju räknas... Det tog emot idag, men jag kom iväg och gjorde mitt program. Men det känns att kroppen inte är helt hundra. Får ta det lungt den här veckan och sen köra något pass nästa vecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0