Mello + projekt

Igår laddade vi hela dan inför Mello :-)
Claes började med att gå ut och springa på morgonen, sen åkte han och Mange till K-rauta och köpte hyllor.
Jeanette och barnen stannade här och fikade och lekte, sen åkte de och lämnade kvar Jennifer här så att hon och Alva kunde leka. Jag hittade massor med små vita papperslappar på hela Alvas golv och ifrågasatte var de hade gjort. Men de hade ju bara mimat till Loreen och då var det ju tvunget att snöa :)
Jag var iväg på em till Friskis & Svettis och gick på ett Schlagerpass. Det var sjukt jobbigt, men skönt!
Efter att ha skjutsat hem Jennifer och handlat så gjorde Elin och jag småplock till kvällens mello.
Sen tittade vi på mello och åt tills vi höll på att spricka.
Idag har jag fått sovmorgon!!!
Sen har Claes fortsatt att sätta upp hyllor och fixat hela dan. Så nu har vi massor av nytt förvaringsutrymme. Vi ska bara komma på smarta sätt att förvara sakerna på. Mycket saker är det som ska få plats.
Men det kommer att bli jättebra!
Idag har Jenni varit här och fikat!!! Det var jättelängesen jag träffade henne, så det var supertrevligt att träffa henne!

Elin hade sin kamera med sig i fredags, så här kommer lite bilder från Globen:









Kommentarer
Postat av: Nettan

Haha... Snö!!! ja det är ju klart att dom måste fixa det :)



2012-03-13 @ 20:11:53
URL: http://jeanettestridh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0