Näste man till rakning...

Både Alva och jag mår mycket bättre. Så planen var skola och jobb idag.
Men då hade jag inte räknat med att Oscar skulle få feber...
Alva kom iväg till skolan ialla fall. Hon fick lifta med grannen, skönt att ha barnen i samma klass så man kan hjälpas åt när det behövs. Tack!
Jag förstod redan igårkväll att något var på g hos Oscar. Han låg och gnydde och mumlade i sömnen. Men jag försökte ignorera det och hoppas på att vi skulle vakna friska. Det gick ju inget bra :-( Klockan fem imorse kom han in och då var han jättevarm! Jag fick honom att somna om efter en stund, men det var bara att konstatera att jag skulle bli hemma idag...
När jag fått iväg Alva till skolan och kom upp med en kopp kaffe frågade Oscar:
-Är det där ditt kaffe?
-Ja
-Har du gjort det?
-Ja
-Alldeles själv???
-Ja....
Haha, undra om han tror att jag får hjälp av någon med annars....

Ikväll kommer Claes hem, så imorgon ska han få umgås med sina barn ;)
Det blir ganska intensivt när man går hemma och vabbar i tre dagar och inte har något vuxet sällskap alls...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0