Sjukstuga

Jaha, nu har vi sjukstuga härhemma!
Jag blev tokförkyld i lördags kväll och det blir bara värre och värre...
Snoret rinner, huvudet spränger och tempen är förhöjd.
Men jag har kämpat på och jobbat och var på träningen igår. Efter träningen var vi hem till Sofie och gjorde klart Anatomi provet. Så nu är det inskickat. Ska bli spännande och se om vi har förstått någonting överhuvudtaget.

Inatt kom Alva in till oss och grät för att hon inte kunde svälja. Och imorse hade hon feber, och den har bara stigit hela dan. Under em/kvällen har hon legat på över 39 även med alvedon i kroppen.
Hoppas att det vänder imorgon! Hon är inte kaxig alls :(
Claes har jobbat hemma idag, men imorgon åker han till Linköping och kommer inte hem förrens på fre kväll. Så det är bara för mig att vara hemma. Ioch för sig behöver jag nog det så kanske jag också hinner bli frisk. Men jobbmässigt är det katastrof!
Nästa vecka har jag min lediga dag på mån så förmodligen är jag inte på jobbet förrens på tis nästa vecka och då ska jag hålla kurs för hela personalen i ett program som jag inte kan... Känns sådär

Tänkte visa några bilder på projekten vi (läs Claes) har fixat här hemma. Så i veckan ska jag försöka ställa in saker på hyllor och flytta runt saker.


Hörnan nedan för trappen var tråkig och mörk, men nu har den fått spottar, stenar och en grön växt.
Det blev jättebra!


Förrådet under trappen, där vi tidigare bara har stuvat in saker har fått hyllor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0