Träna, klippa, städa

Ja ungefär så ser min plan  för dagen ut.
Har precis ätit en stadig frukost så nu ska jag packa ihop och åka och träna. Sen tänkte jag hitta någonstan att åka och klippa mig...
Oscar är på dagis och jag brottas lite med dåligt samvete, men det är inte ofta han är där när jag är hemma. Och han hade inte kunnat följa med mig idag.

Igår fick vi mail med tentafrågor till anatomikursen från helgen. Så jag satte mig igår kväll och tittade på dem. Claes skulle ändå kolla på fotboll. Så jag lyckade faktiskt göra alla. Menjag har ingen aning om jag har något rätt överhuvudtaget...

Nu har jag jobbat både må och tis mellan 8-15 utan lunch. Jag har inte riktigt ro att sätta mig och äta när det är så stressigt. Dumt jag vet. Sen har jag inte haft någon matlåda med mig och de har inte serverat någon god mat i restaurangen.

Nähä, dags att byta om :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0