Hotellfrukost

Idag var det tillbaka till vardagen igen...
Vi har haft enhetsdag på jobbet. Vi är bara fyra stycken i vår enhet.
Vi har varit på ett konferenshotell i Sigtuna som heter Stora Brännbo. Jättetrevligt!
Vi startade dagen med en stor hotellfrukost. Mysigt!
Sen har vi suttit och jobbat hela dan. Vi tog en lunchpaus och fick jättegod mat.
Lite synd att sitta inne i ett konferensrum en sån här dag, men...

På vägen till bilen fick jag möjlighet att prata med min närmsta chef om lite saker som legat och gnagt hos mig ett tag. Vi ska avsluta samtalet på fredag. Känns riktigt skönt!

Barnen blev hämtade sent idag och sen har de varit ute och lekt. Men inte var de trötta när vi lade dem för det...

Jag skjutsade Elin till träningen, men efter en och en helv timme ringde hon och orkade inte mer. Pollenhalterna är skyhöga och trots all medecin hon proppar i sig så är hon jättedålig just nu. Känns inte som någon bra uppladdning inför SM...

Lite bilder från Kungsan:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0