Långhelg

I fredags var det en riktigt seg dag. Somnade tidigt!
I lördags åkte vi till Linköping och var på dop för Jack.
Ett väldigt trevligt och familjärt dop.
Vi blev kvar i Linköping över natten så vi hann sitta och prata med föräldrarna till barnet.
Jag hann även med en hel del gos med huvudpersonen och hans storesyster :-)
På söndagen åkte vi iväg och tittad epå kosläpp. Kossorna var helt galna. Det fanns även hundar, får och hästar. Barnen (och vi vuxna) tyckte att det var jättekul!
Men när vi skulle åka d

är ifrån så strejkade min kropp rejält. Så det fick bli lite vila innan vi åkte hem till Väsby igen. När vi kom hem var det sängläge som gällde för mig.
När ja gvaknade i måndags så kändes det lite bättre. Så jag gjorde ingenting fram tills Claes hade jobbat klart. Då åkte vi in till stan och åt lunch och gick en sväng i kungsan och njöt av de vackra körsbärsträden.
Vi sprang in i familjen Lindgren i glasskön, så sen hängde vi med dem ett tag. När min kropp skrek så åkte vi hem och packade en väska och tog bussen hem till mamma.
Vi brukar ju fira Valborg där, så även i år. Pappa skulle ha fyllt 60 år igår!!! Så han var i mina tankar hela dagen!
God mat och god dryck. Eftersom vädret var så underbart så var det massor av folk nere vid brasan. På hemvägen gick vi förbi minneslunden och tände ett ljus för pappa.
Idag har det varit helt underbart väder. Men jag har inte riktigt orkat ta vara på det. Jag har försökt orka bara vara. Jag var en sväng till Ica Maxi. Jag åkte dit och packade ner allt vi behövde i en kundvagn och så kom Claes och barnen och hjälpte mig att packa upp på bandet, ner i påsar och in i bilen. När jag var på väg hem så skakade hela min kropp för det gjorde så ont och jag var så slut av ansträängningen. Känns inte som någon bra uppladning inför denna vecka...


Oscar och jag väntar på att dopet ska börja


Sötnosar!!!



Huvudpersonen Jack!!!

Så här fint var det på kvällen :-)

Kosläpp!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0