Mors Dag

Igår var det alla mammors dag!
Jag vet inte riktigt bakgrunden till att vi firar det. Men jag tycker defenitivt att alla mammor är värda att firas lite extra.
Av massor av anledningar. Men en av dem är absolut all fysisk smärta man måste gå igenom vid en förlossnig. Och det konstiga är ju att många väljer att göra det mer än en gång.
Jag tror också att de flesta mammor skulle ta all smärta i världen för sina barn.
Många mammor stretar på i vardagen och gör en massa små saker för sina barn. Sånt som inte märks för att alla tar det för giviet. Därför är det också bra att uppmärksamma hur mycket de flesta mammor gör för sina barn.

Jag är så glad att jag får bli firad på Mors dag. Det betyder att jag har barn!!! Och jag älskar dem!!!

Igår på lägret fick jag jättefina paket. Ett armband och ett halsband:



Oscar vaknade utan feber idag. MEn alldeles röd i ansiktet och på underarmarna. Nu har det bivit prickar på resten av kroppen. Jag misstänker scharlakansfeber... Vi har tid på Närakuten 17.40.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0