Fullspäckad helg

Det började redan i fredags med att jag lämnade barnen hos mamma och åkte med Claes in till Älvsjö mässan. Där träffade vi Jonas och tillbringade fyra timmar på Mitt kök-mässan. Väldigt trevligt!!!
Det blir mindre och mindre mat att prova där, men desto mer vin. Och vet man om det innan så blir man ju inte besviken.
Efter mässan mötte vi upp Carmen och gick ut och åt. Sen tog vi en drink på Manges jobb innan det var dags att bege sig hemåt. Klockan var närmre tre när vi kom hem.
I lördags hämtade Claes hem barnen och sen mös vi hemma under dagen. Spelade spel och umgicks. Sen var det dags för mig att åka in till stan igen. Den här gången träffade jag ett gäng tjejer och överraskade Catarina. Hon fyllde år i somras och har av olika själ inte firat. Så då fixade vi det! Det var supertrevligt! Men blev väldigt sent även det....
I söndags var det dags för Vilundahoppet. Alva tävlade!!! Hon var jätteduktig!!!
Jag fick (tog) lite sovmorgon så slapp oscar vara i hallen hela dagen. Och jag behövde det också...
Det var ju Fars dag igår också, så efter tävlingarna åkte Alva, Jennifer och jag ner till centrum så att Alva fick välja present till Claes. Sen hämtade vi hem Oscar som hade åkt med Hampus hem. Lagade en fars dags-middag och bjöd Claes på. Jag tror att han var nöjd (trots att han fick gå upp tidigt på morgonen utan frukost på sängen)
Vi avslutade kvällen med att titta ikapp oss på Så mycket bättre. En av låtarna var passande Ugglas tolkning av Min Far.
Eftersom jag tänkt mycket på min egen far under dagen så brast det ordentligt. Väldigt bra låt och en underbar tolkning! Både Claes och jag satt och torkade våra tårar ;-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0