Soft dag

Jag insåg igår att det var idag jag skulle ha min lediga dag!
Så jag lät Oscar vara på dagis för att vila ut ordentligt.
Jag är helt slut har fruktansvärt ont i kroppen och börjar även få känningar i halsen osv. Igår hade jag så ont av beröring på hela kroppen så jag nästan skrek när jag skulle sätta på mig kläder :-(
Claes åkte till Linköping/Värnamo och kommer hem imorgon kväll.
Igår hämtade jag Jennifer så att hon och Alva kunde leka innan träningen. Jag passade på att bjuda över Sofie på middag också. Sen tog vi Alva, Jennifer och Oscar och åkte ner till hallen. Oscar är ju inte så kul där, han springer mest omkring så strax efter sju åkte jag hem och la honom.
Så efter att ha lämnat barnen idag åkte jag hem och åt frukost och softade. Jag till och med sov en timme mitt på dagen. Har även hunnit med att tvätta och vika 5 maskiner tvätt.
När jag hade hämtat barnen så var vi hemma en liten stund, Alva och jag fick en mysig stund med en leksakskatalog. Hon önskar sig nästan inga leksaker alls. Det märks att hon börjar bli stor nu!
 
Sen packade vi ihop oss i bilenoch åkte och hämtade Elin sen hade jag en mysig stund med alla tre barnen på McDonalds. Jag hann handla lite innan det var dags att hämta Elins packning hos Krille. Sen var det dags att skjutsa Alva till scouterna och Elin till träningen. Nu sover de två minsta och jag snart gå ner och fixa lite the och frallor till Elin och mig :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0