Träning

Redan torsdag!!! Snart har även denna vecka gått. Jag fattar inte hur snabbt det går.
Snart är det jul... Men innan dess ska vi hinna med en hel del :-) Mycket roligt!
Den här veckan hade jag träning som vanligt i måndags, sen var det min tur att ta tisdagsträningen och idag var Oscars gympafröken borta, så då har jag tagit den gympan också (med god hjälp av Sofie, Mange och Alva). Så den här veckan har jag idrottat! Kanske inte på sättet jag skulle behöva, men ändå...
Igår tillbringade jag kvällen på ica maxi. Inte så jättekul, men det ekade i alla skåp så det behövdes.
 
Idag var jag in på ica och hämtade paket som hade kommit. Det var jultidningarna som Alva sålt och hennes premier. Så tre stora paket var det. Jag var tvungen att hämta en kundvagn för att få med mig allt :-)
Hon hade valt en gitarr och ett teleskop. Sen fick hon även en chokladfondue och ett par hörlurar. Så hon har haft lilla julafton idag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0