Kyligt!

Igår var det jättekallt på jobbet. Det drog otroligt från fönstrena så jag var tvungen att "täta" mina fönster med handdukar. Men det drog ändå. Så jag kompade faktiskt ut en halvtimme och åkte hem. Jag var även tvungen att beklaga mig för minna kollegor innan jag åkte hem... Och det lönade sig för när jag kom till jobbet idag så stod det ett extra element i mitt rum och det var varmt! :-)
(Typiskt när jag klätt mig jättevarmt )
 
Idag har jag haft en ganska jobbig dag. Vi har haft ganska jobbiga samtal på jobbet, men det gör förhoppningsvis att det blir bättre. Sen var det utvecklingssamtal på dagis. Det var inte tungt alls, Oscar fick bara beröm. Stolt mamma!!! Men huvudvärken, tröttheten och nackvärken har inte varit kul idag.
Claes äe hemma!!! Skönt! Just nu lägger han Oscar, han har också lagat mat och passat upp på mig. Fast jag vet att han också är helt slut efter några jobbiga dagar.
Så det blir nog en tidig kväll.
Imorgon är det shopping och sen middagsgäster på schemat.
 
Trevlig helg!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0