När bryter det ut???

 
Vi hade en jättemysig em på naturhistoriska igår. Bara jag, Alva och Oscar. Vi gick i deras tempo och stannade och tittade mer på det de ville. Det är ju lättare när man varit där flera gånger så att jag har sett allt. Nu är det bara spännande att få se deras nyfikenhet. Supermysigt!!!
På hemvägen stannade vi och köpte med oss mat från McDonalds.
På kvällen när jag skulle gå och lägga mig så var det dags att blöda näsblod igen :-(
 
Idag på jobbet har det varit superkallt så jag åkte faktiskt hem lite tidigare. Kröp ner under täcket och slocknade. Jag sov i en halvtimme innan det var dags att åka till sjukgymnasten. Efter att ha hämtat barnen och lagat/ätit mat så var det dags för gympa. Precis innan vi skulle åka så började jag blöda näsblod igen.... Men jag fick stop på det och vi kom iväg.
Nu har båda barnen krypit ner i säng. Oscar somnade på två röda. Alva ligger och vrider sig lite. Men nu ska jag ha lite soffhäng innan jag också ska sova.
Huvudvärk, ont i kroppen och lite förhöjd kroppstemp. Inget kul med andra ord.
Nu får det antingen bryta ut helt eller försvinna. För det här mellanläget är jobbigt!
 
 
På naturhistoriska
 
Alva gör läxan i omklädningsrummet :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0