Äntligen fredag!!!

Om någon timme kommer Claes hem!!! Han åkte ju tidigt i tisdags morse, så nu är han efterlängtad. Både av mig och barnen.
Barnen sitter just nu i soffan och läser en bok tillsammans och äter snacks :-) Sötisar!
Jag har jouren på jobbet en vecka nu. Det innebär att från idag och en vecka fram så har jag jourtelefonen och ska svara i den dygnet runt. Om det är något jag inte kan lösa hemifrån så ska jag åka in till jobbet och lösa det. Vi är flera som delar på uppgiften så det blir ca två veckor per termin man behöver ha jouren.
Det har varit ca 2 samtal i veckan sedan vi startade med det här, så det är inte så betungande. Men jag ska inte ropa hej förrens veckan är över.
Vi har inte så mycket planerat denna helg. Förmodligen middag hos Jenni och Robert imorgon och på söndag har Oscar Knytte och Alva ska på badkalas. Resten av tiden ska jag försöka slappa och vila. Det behöver både min kropp och mitt huvud :-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0