Föräldramöten

 
I tisdags var det föräldramöte i Elins skola. Kändes lite konstigt att få gå på föräldramöte i en gymnasieskola... Är jag så gammal???
Men det kändes som att det var en riktigt bra skola. Jag fick ett riktigt bra första intryck och Elins handledare verkar jättetrevlig.
Igår var det föräldramöte på dagis. Så nu har jag klarat av alla tre :-)
Men snart börjar väl alla utvecklingssamtal...
Idag har jag varit med Oscar på gympan.
Så imorgon ska jag bara vara hemma på kvällen, för helgen är fullbokad.
Igår var Oscar och jag lediga. Skönt! Vi gjorde ganska lite för det var vad vi behövde. Jessica och Max var över och lekte ett par timmar och så tog vi en promenad tillsammans och hämtade Alva. Mysigt!
Alva fotades i tisdags på skolan och imorgon är det Oscars tur. På morgonen har de gruppbild och på em är det enskilda bilder, då måste man som förälder vara med. Så det är bara att se till att komma från jobbet i tid.
Imorgonbitti får jag också lämna ifrån mig jourtelefonen. Skönt! Det har i och för sig inte ringt någonting än, men bara känslan av att man måste vara nåbar hele tiden är skön att slippa.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0