Blommor

Idag har jag varit ledig :-)
Jag hade ledig dag i onsdags och var hemma med Oscar, så idag har han varit på dagis. Bryggan (förskolan) fyllde år så de har firat och ätit tacos.
Själv har jag varit på äventyr med en vän. Jag började med att hämta henne och titta på deras nya lägenhet. De bor jättefint och man blir så avis på alla som bor i nyproducerat. Allt ser så fräscht ut!
Sen gav vi oss av till Zeta trädgårdar i Skärholmen. Vi strosade lite och sen var det dags för lunch. MEn det var fullt så vi hoppade in i bilen och åkte till Ulriksdal istället. Det tog sin tid för det var någon olycka på vägen... Men vi hann ialla fall prata ikapp oss. Väl framme åt vi en jättegod vegetarisk buffe och jag shoppade några blommor.
På vägen hem insåg jag att min kusin och mina syskonbarn var i närheten av vårat hus så de kom och möt upp på dagis och sen följde de med hem och fikade och lekte. Alva följde med dem hem och ska sova där.
Nu ska jag titta lite på trampolinregler innan jag kryper ner i säng.
Håll tumamrna för att jag får sova inatt, för natten som var sov jag typ ingenting... Har hostat så jag trodde att jag skulle gå sönder.
Resten av helgen ska jag tillbringa i en gympahall i Uppsala.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0