Fullspäckad vecka

 
Men det känns som att det är bra att jag har tankarna på annat inför fredag.
På fredag är det nämligen dags att begrava min älskade farmor!
Inte en dag jag ser fram emot...
Claes åkte tidigt igår morse och kommer inte hem förrens sent på torsdag.
Igår var det jobb, handla, hämta barn, laga och äta och sen träning för mig och Alva. Elin fick passa Oscar. Det gick sådär. Han vägrade att sova... Han somnade inte förrens nio.
Idag var det jobb ett par timmar, men sen var jag tvungen att åka hem för jag hade så ont. Så jag åt lite lunch och hann ligga på sängen i 40 min innan det var dags för sjukgymnasten och sen utvecklingssamtal med Alva. Alva fick med sig en kompis hem och så åt vi innan de skulle på scouterna.
Imorgon är jag ledig och ska försöka ta det lite lugnt! Men jag har några saker som jag måste hinna med... Och Oscar ska ju vara hemma.
Torsdag är det full fart igen med invigning på alvas skola då jag ska servera fika och sen har Oscar gympa.
Sen är det fredag....
 
 
 
Ibland håller de sams :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0