Lugn onsdag???

Vaknade av att vi försovit oss, men jag fick iväg Alva i tid. Hon hade kommit lite sent bara.
Sen har Oscar och jag bakat muffins, sockerkaka och en paj. Det tog halva dan...
Han har även hunnit med att måla med pensel och sax efter önskemål.
Jag har vattnat blommor, tvättat och diskat under tiden.
Vid halv tre tog vi en promenad och hämtade Alva och lämnade sockerkakan i skolan. Sen fick de leka lite på hemvägen och Oscar han bada (trilla) i en djup vattenpöl.
Väl hemma väntade vi in Elin och sen fikade jag med alla barnen och Oscar fick bjuda på muffinsen som vi hade gjort på fm.
Nu har jag lagat mat, ätit dammsugit och försöker lägga barn.
SÅ inte vet jag om det kallas att ta det lugnt, men....
En del av min inre stress kanske försvinner när jag fått lite gjort.
 
Här kommer lite fler bilder från när vi var i Örebro:
 
Oscar trillade i leran även den dagen...
Korvgrillning
Barnen byggde ett bo i skogen.
Här klättrade Alva upp lätt som en plätt, och Oscar efter... Det gick tyvärr lite för lätt även för honom...
...så jag var tvungen att skicka upp Claes efter dem :-) Det var väldigt högt när man stod på marken.

Kommentarer
Postat av: Nettan

Haha... Började skratta när jag läste kommentaren
-Oscar trillade i leran även den dagen...

2013-04-10 @ 23:19:06
URL: http://jeanettestridh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0