40+

För en vecka sen så fyllde jag år. Så nu är jag 40+
Och jag har känt mig så sen dess... Min kropp har inte varit att leka med :-(
Men det känns lite bättre idag.
I torsdags fick vi gå på luciafirande i skolan. Det är treorna som har luciatåg varje år i skolan så i år var det Alvas tur. Det var jättefint och de var superduktiga! Alva sjöng med en sång med sju andra och det var jättefint. Stolt mamma!!!
I fredags var det Oscars tur. Också jättefint, men på ett annat sätt :-)
Mysigt att få titta på fina luciatåg! Jag kommer att sakna det när barnen blir större.
 
Nu är det bara en vecka kvar till jul och för en timme sen kom den berömda magsjukan på besök hit :-( Det är Claes som blivit dålig. Håller nu alla tummar jag har att vi andra kommer undan. Inte för att jag tror det, men det känns inte som att jag varken har tid eller lust att bli magsjuk.
Det är nog en av de saker jag hatar mest, så tyvärr är jag inte till så stor hjälp som jag önskar att jag hade varit.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0