Alltid något...

 
Vaknade imorse och kände mig mycket bättre i ryggen!!! Har faktiskt kunnat gå hyfsat bra idag :-)
Men då har allt satt sig i nacken istället. Nackspärr plus otrolg smärta :( Men det är en smärta jag känner igen och vet hur jag ska hantera. Så i det stora hela är det positivt!
Imorgon ska Claes till Linköping så då har jag hela lasset själv. Ska till tandläkaren efter jag har lämnat barnen, så får vi se hur jag känner mig sen om jag åker hem eller till jobbet. Håll tummarna för att jag kommer iväg till jobbet.
Jag kan ju inte påstå att humöret är det bästa när man bara har varit hemma i två veckor med smärta och ens bästa vänner är tablettburkarna...
 
Igår var det Mello och vi satt alla fyra och tittade. Vi var ganska överrens om att det var mest skitlåtar och vi var också alla överrens om att det var rätt låtar som gick vidare.
Alva och Oscar hade segerdans när de läste upp vilka som gick vidare till finalen :-)
 
Idag har Alva varit på friidrott och sen var hon med en kompis hem. På em kom Anders och Birgitta hit och hade semlor med sig :-)
 
Partyprinsessan :-)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0