Buskillar

 
Idag kändes det riktigt bra när jag vaknade, men efter ett par timmars jobb så kändes det inte lika bra...
Inser att jag nog ska vara sjukskriven på halvtid även nästa vecka.
Men det går ialla fall framåt, så om jag fortsätter att lyssna på kroppen och ta det lugnt så kanske det blir bra snart...
Jag har varit hos sjukymnasten idag och det var välbehövligt!
Vi fem skjutsade jag Alva till Jennifer, hon skulle på disco där. Tjejkalas!!! Hon var jättespänd och tyckte att det skulle bli jättekul! När jag lämnade henne så tog jag med mig Hampus hem :-)
Så nu har grabbarna ätit, lekt, tittat på tv och nu ligger de på madrasser i Oscars rum och försöker sova. Det går sådär...
Jag har precis gått in och satt mig i Oscars rum för att få dem att lugna ner sig. Hampus ser riktigt trött ut och kommer nog att somna snart, men Oscar håller låda...
Men lite gulligt är det när han klappar på Hampus :-)
 
Tyvärr bara låtsassover de här... Men det hade ju varit gulligt om det var på riktigt.
 
Nu sover Hampus...
Hoppas bara att Oscar snart gör detsamma så att jag kan gå och titta på kvällens avsnitt av På spåret

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0