Domarkurs

Igår var jag på kurs hela dagen. Det var domarkurs, den nationella. Jag har ju gått den internationella de senaste typ 12 åren. Men nu har jag bestämt mig för att inte göra det av en massa olika anledningar. Men det gjorde att jag kände extra press på mig att klara denna...
På fm gick vi igenom lite av de nya ändringar som är och sen hade vi prov hela em. Det kändes inte så bra :-(
Väl hemma så var det middag och mello och sen var jag så trött så jag höll på att somna. Men då fick jag ett mail med resultatet på kursen, och jag klarade det!!! Puh, vad skönt!
Då fick jag lite extra energi så jag tog en promenad och mötte Elin som hade varit hos en kompis.
 
Idag har vi haft en jättehärlig dag. Solen har strålat hela dagen så vi har varit ute en del.
Jag har även hunnit med att tvätta, vattna blommor och annat som behövs göras.
Nu har Elin åkt till Kista för att kolla på bio och jag har sagt att om jag är vaken när det slutar så ska jag komma och hämta henne. Vi får väl se...
Imorgon blir det museum med Alva, Oscar och mamma.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0