Jobb

Igår åkte jag oc jobbade, men efter två och en halv timme så var det inget kul. Eller kul... Jag fick jätteont, så jag bokade en ny tid hos min läkare.
Han sjukskrev mig på halvtid i två veckor. Så nu ska jag jobba 2,5 timme om dagen. Det känns lagom. Jag får komma ut lite och hinner göra en del på jobbet. Men mer än så klarar jag inte just nu.
I morse när jag vaknade så kändes det ordentligt att jag hade varit "i farten" dagen innan. Så efter jobbet var det bara åka hem och inta viloläge ett tag. Sen hade jag tid hos optikern. Så när jag var klar där så hämtade jag barnen och sen hem och laga mat. Efter maten skickade jag Claes till Ica Maxi och Alva till scouterna. Så nu sitter jag i soffan och väntar på att jag ska få ta nästa omgång med tabletter.
Jag la Oscar för snart två timmar sen och han har fortfarande inte somnat...
Som tur är ska han få vara hemma med mig och ha ledig dag imorgon. Vi ska baka och titta på film :-)
 
Idag när jag var på jobbet så ringde de från dagis. Jag blev jätterädd att något hade hänt, men dte var det första hon sa att det var ingen fara. Han hade blivit biten av en komis, men det hade inte gått hål. Men hon ville bara berätta det om hon inte skulle vara kvar när jag hämtade. Det tycker jag var väldigt omtänksamt och gulligt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0