Ledig onsdag

Idag har jag haft min lediga dag och Oscar har varit hemma med mig.
Vi har målat med vattenfärger, bakat och tittat på film. Men framåt em blev Oscar helt vild, så det märktes att det inte var tillräckligt med stimulans för honom idag. Eftersom jag fortfarande har ont så orkade jag helt enkelt inte gå ut med honom... Tur att han får gå på dagis imorgon :-) Och sen har han gympa på kvällen.
 
Elin skulle ha kommit idag, men hon är sjuk så jag hämtar henne imorgon istället. Hoppas att hon mår bättre snart. Inte kul att vara sjuk!
 
Så här har det sett ut utanför fönstret i stort sett hela dagen :(
Men det är vackert med snö när det ligger på marken
 
Min lilla hjälpreda i köket idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0