Födelsedagslunch

Imorse tog jag mig upp och gjorde mig iordning. Jag gjorde allt i lagom takt. Jag var på jobbet vid 9 och jobbade fram till 11.15
Sen åkte jag iväg in till byn i Sigtuna och åt lunch med några nya och gamla kollegor. Väldigt trevligt! Det är inte så ofta man hinner sitta ner och prata ordentligt på jobbet och en av de som var med var en kollega som gick i pension för två år sen. Alltid lika trevligt att träffa henne.
Jag blev bjuden på lunch och fick en jättefin blomma :-)
Det var verkligen rätt dag! Jag behövde det idag!!!
Efter lunchen var det bara att åka raka vägen hem och vila för då var jag så trött och hade så ont...
Min tanke är att jobba ett par timmar imorgon också. Känns som en bra ide att starta långsamt. Hoppas att det hjälper med att vila.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0