Nya planer och nytt år!!!

Vi vaknade på natten till nyårsafton av att Oscar väkte oss med magsjuka :-(
Som tur var kom det bara ur ändan och bara några gånger. Så han var pigg och åt hela tiden.
Men vi kunde ju inte åka iväg på fest och smitta ner alla andra så det var bara att göra om planerna och stanna hemma.
Vi gjorde det bästa av situationen ch hade en jättemysig kväll.
Nyårsklänningen hängde ju redan framme så den fick åka på och så gjorde vi god mat och skålade i champange :-)
 
 
 
Alva sprang ut för att titta på fyrverkerier. Ser lite kallt ut :-)
Ta kort på mig tjatade Oscar och såg ut så här när jag tog kort...
 
 
 
Idag har Alva och jag varit i hennes rum hela dagen och rensat och vi är långt ifrån klara... Får nog hålla på minst en dag till. Vi ska ta ut allt hon inte leker med och det tär en hel del.
Hon vill inte ha kvar några Hello Kitty grejjer bl a, så vi ska göra några olika oaket och lägga ut på blocket.
Men nu känns det att jag suttit på konstiga sätt hela dagen. Så nu har jag sjunkit ner i soffan coh tänker sitta här en stund innan läggdags.
 
 
God fortsättning!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0