Sjukgymnast

Det härnder ju inte så mycket härhemma. Jag går upp med familjen och hjälper Claes att få barnen iordning och när de åker så har jag så ont så jag måste vila ett par timmar innan jag orkar stoppa i en maskin tvätt, ta en dusch eller något annat. Sen är det vila igen... Ja, ni förstår att det inte blir så mycket gjort.
Idag skulle jag dessutom på utflykt. Jag hade tid hos sjukgymnaten. Hon körde en omgång med ultraljud på ländryggen, och det känns faktisk lite bättre nu.
Sen tog jag mig iväg och hämtade barnen, men sen var det dags att vila igen för då hade jag så ont...
Efter maten åkte Claes och Oscar iväg till gympan och då passade Alva och jag på att titta på en film. Jättemysigt!
Sjukgymnasten tyckte förresten att jag skulle vara sjukskriven en vecka till, men jag vet inte... Vi får se hur det känns imorgon.
 
Claes har fixat någon ny filmtjänst. Eftersom jag inte är så intresserad av sånt i vanliga fall så passade det ju bra nu när jag är fast i soffan. Så jag har sett en film igår och en idag
 
Den här såg jag igår. Den var bra, men inget man ska se om man redan är ledsen. Jag grät floder!
 
Det här var dagens film. En bra feelgood film! (Jag grät lite även idag...)
 
Och här är filmen som Alva och jag såg :-) Jag gillar ju inte tecknade filmer, men den här var en jättebra film att titta på med henne.
 
Så här mycket film har jag nog inte sett sammanlagt på flera år

Kommentarer
Postat av: Nettan

Men usch vad tråkigt att du fortfarande har så ont :( Du kanske ska lyssna på sjukgymnasten och försöka få en vecka till, kanske inte värt att riskera att du blir ännu värre nästa vecka med både värk och arbete. Smärtan och spänningen byggs ju på väldigt snabbt.
Jag vet hur det är, man vill ju så gärna fast det inte går. Jag tog mitt förnuft till fånga då i November när jag gick till läkaren och sa att nu är det nog och blev då sjukskriven, men det tog emot och jag hade då funderat på det i ett par månader. Men kände att jag kommer inte funka alls om jag inte får vila ut mig, funkar ju inte när man har så ont efter arbetspasset att man får tårar pga. värken på väg till bilen.

2013-02-01 @ 12:38:08
URL: http://jenniferbakarolagarmat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0