Sjukskriven

Idag har Claes varit iväg med min bil för koll. De kommer att ta in bilen den 20 feb och det skulle ta ca 5 arbetsdagar att fixa den. Vi som hade räknat med ett par timmar. Jaja, jag får den fixad ialla fall och eftersom det inte var mitt fel så behöver vi inte betala någon självrisk, så något positivt.
Jag pratade med försäkringsbolaget idag ang ev hyrbil under tiden min bil är på verstaden och då fick jag reda på att jag ska fylla i en massa papper eftersom jag är skadad. Så imorgon ska jag sätta mig med det.
 
Igår kväll när barnen hade lagt sig så passade Elin, Claes och jag på att titta på film. Vi har fått låna Hypnotisören. Den var väldigt bra, men läskig!!! Så jag rekommenderar den, men se till att ha någon att hålla i handen :-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0