Våga mig ut

 Nu har jag legat i sängen sen i måndags. Det känns lite bättre idag, men jag har fortfarande mycket ont. Jag har gjort som läkaren sa och ätit tabletter och vilat. Claes har fått dra hela lasset och det känns jättekonstigt när jag ligger i sängen och hör hur de håller på. Hade varit mycket lättare om jag var bortrest...Men jag har inget att klaga på, han har gjort det jättebra, det är bara mitt dåliga samvete som spökar.
Imorgon tänkte jag ta mig upp ur sängen och åka till jobbet någon timme, sen har jag lunchdate med en pensionerad arbetskamrat och några nuvarande. Det ska bli trevligt! Sen åker jag hem och vilar och så får vi se om jag orkar/klarar att hämta barn/ laga mat/ skjutsa osv. Eller om jag blir sängliggande resten av em/kvällen.
 
Idag kom Elin hit så nu är hela familjen samlad!!!

Kommentarer
Postat av: Nettan

Usch vad jobbigt, hoppas morgondagen funkar bra iallafall och att vi ses på fredag!

2013-01-23 @ 23:02:21
URL: http://jeanettestridh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0