Askonsdag och en ny familj har flyttat in

Idag var det påsklunch på dagis så Oscar fick gå fast jag hade ledig dag. Han åkte dit som en söt Påskgumma :-)
 
Jag hjälpte Claes och barnen iväg och sen tog Elin och jag en lyxvardagsfrukost med smoothie och varma ciabatta. 9.20 var vi i Täby och hade utvecklingssamtal med hennes mentor. Det gick bra! Sen åkte vi raka vägen till Friskis och tränade.Jag har ju inte tränat sen bilolyckan och det kändes. Fick ont på en gång fast jag försökte vara försiktig och inte göra så mycket. Men det var skönt ialla fall. Och trevligt att träna med Elin.
Hem och duscha och så kom Claes och hämtade mig. Vi åkte till Vallentuna och åt lunch och gick i en affär jag länge tänkt att åka till. Vi trodde att de skulle ha mer inredning än vad de hade, men det var mest kläder. Väldigt fina kläder! Så jag kom hem med en kofta.
När jag hämtat hem barnen var det pysseldags. Vi hade köpt ett kit på Panduro för ett tag sedan som de fick pyssla ihop. Det blev jättefint!!!
 
 
Nu ska jag packa väskor till barnen för imorgon ska Claes och jag iväg på äventyr så de ska få sova hos mormor :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0