Snart helg igen

Redan torsdag!!! Skönt! Den här veckan har gått otroligt fort.
Vi kom ju hem i måndags em och sen var det jobb tis och ledig med Oscar igår. Idag har jag jobbat igen och nu har vi kommit hem efter Oscars gympa. Alva fick följa med idag för Claes är borta. Hon var med därinne och hjälpte till. Det hade gått jättebra!
Claes åkte igår morse och kommer hem lagom tills vi sla åka imorgon. Ja, vi sliter ju inte på avrandra direkt...
Jag, Elin och Alva ska på genrepet av Mello imorgon så vi blir bara borta på kvällen. Det ska bli riktigt kul!
Alva är nog den som ser fram emot det mest :-)
Vi lämnade in min bil för två veckor sen, men den är fortfarande inte klar... Nu väntar de på reservdelar, men jag kunde hämta den och ha den undertiden. Så vi får se när jag kan komma iväg och hämta den...
 
Nä, nu har det varit full fart hela dan så nu ska jag vänta på att barnen somnar och så ska jag bara slappa i soffan ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0