Sommaren är på intåg

Just nu är jag så arg att jag kokar. På mina barn... Jag fattar inte att de inte kan lyssna på vad man säger.
Jo, jag vet att det hör till, men ändå.
Jag har precis stoppat dem i säng och förklarat att fast jag blir jättearg så älskar jag dem jättemycket!
Idag har Alva och jag varit med Oscar på 4-års kontroll. Det gick bra! Han fick anstränga sig lite föra tt se det han skulle se med ena ögat, men klarade det med nöd och näppe. Hörseltesten gick jättebra och han ritade och pratade hur bra som helst. Han fick även gå balansgång, hoppa på ett ben och gå baklänges. Det klarade han galant!
Sen fördrev vi några timmar i centrum innan det var dags för träning.
Jag är helt slut nu!
 
I lördags var det tävlingar för Alva och jag dömde. Hon var jätteduktig, men det gick inte så bra. Hon hoppade fel, men det verkade inte bekomma henne. Hon verkade mest tycka att det var kul att tävla :-)
Igår hade hon friidrotts träning och jag följde med. Min tanke var att gå ut och ta en powerwalk, men redan efter ett par minuter så hostade jag jättemycket och fick ont i halsen :( Nu vill jag bli av med den här skiten!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0