Lilla konstnären

Jag var slut hela dagen igår efter min lilla träning...
Avslutade kvällen med tv-kväll i sängen och sen hosta fram till två...
Idag har det varit oroväckande lugnt på jobbet och jag har ju en del som ligger som jag borde ta tag i, men idag orkade jag bara inte... Jag fick några saker gjort ialla fall.
Nu har jag lyckats laga och äta mat och varit med Oscar på gympan. Jeanette och jag tog en promenad på 2,5 km medans grabbarna hade gympa. Skönt! Men jag känner att kroppen skriken NEJ! Men jag orkar inte lyssna...
Imorgon ska jag på matmässan så då måste jag må bättre. Det ska bli jättekul!!! Och jag går oavsett hur jag mår ;-)
 
Här är Oscars månadsteckning. Det är mormor :-)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0