Hösten kan vara vacker!!!

Det har inte varit en sån rolig vecka...
Smärtan har tagit över helt :-(
Men nu har jag bestämt mig för att det ska vända!!!
Jag gjorde några roliga saker förra veckan. Jag var med Alva i skolan i onsdags fm och det var riktigt kul. Kul att se att det har ändrats så mycket. Förra läsåret så var det bara snack om hur stökigt det var i klassen osv. Men nu var det lugnt och skönt. Deras nya fröken verkar veta vad hon sysslar med!
I fredags var Claes och jag på Spök med hans föräldrar. Vi fick det i julklapp av dem förra året. Väldigt trevligt med julklappar som räcker länge :-) Vi åt mat på cirkus först, maten var ok ,men ljudnivån var helt horribel. Det gick knappt att prata med varandra. Tyvärr kunde jag inte riktigt njuta av kvällen då jag hade så ont, men det var skönt att tänka på annat.
Igår hade Alva scoutaktivitet hela dan, så vi åkte hela familjen och lämnade av henne på Skeppartorp. Sen tog Claes, jag och Oscar en prommis i skogen och fikade lite. Härligt! Man får passa på när det är fint väder. Nu har det ju hotat med att det ska snöa på fredag :-(
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0