Höstlov

Den här veckan har jag kompat ut från jobbet :-)
Jag har en del komp att ta ut så det passar bra när barnen har lov.
Igår var vi på teater och idag på bio så imorgon blir det en hemmadag med bullbak har jag tänkt.
I helgen var jag iväg på tävlingar i Göteborg och dömde. Min kropp mår inte så bra av det, men vi har haft roligt så det var värt det ändå.
En av mina äldsta kompisar är också domare och även fast vi inte bor så långt ifrån varandra så träffas vi inte så ofta. Vi lever ganska olika liv just nu. Så om inte annat är det mysigt att umgås med henne en hel helg :-)
Det är ju många i trampolinvärlden som jag känt länge så det känns som att man är bland familj och vänner.
 
Jag och mina syskon har börjat prata lite smått om julen. Det känns som att det är långt kvar, men jag vet ju hur snabbt tiden går så det är väl dags att börja planera. Jag har faktiskt inköpt första julklappen idag :-)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0