Ibland händer det...

För ca ett år sen skulle min läkare skicka en remiss till smärtcentrum på ks. Men den kom aldrig iväg, och då har jag ändå påpekat det flera gånger... Jaja, jag fick tag på honom för någon vecka sen och då fick han iväg den. I slutet av förra veckan fick jag ett brev att remissen kommit fram och att det är 3 månaders väntetid :-(
Men man kunde höra av sig om man kunde komma med kort varsel, så det gjorde jag. Och idag ringde de. Och nu har jag fått en tid imorgon kl 7.30!!!!
Inte för att jag vet om de kan hjälpa mig, men då har jag ialla fall gett det ett försök. Så håll tummarna för mig imorgon!!!
 
Både igår och idag har jag varit jättetrött och hängig, vet inte om jag håller på att bli sjuk eller om det bara är hösten och kylan som gör sig påmind.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0