Skön söndag!

Jaha, så var det söndag igen och ytterligare en vecka har gått...
I fredags kom Jenny och barnen hit. De stannade hela helgen. Barnen har lekt jättefint och vi vuxna har hunnit prata ikapp oss :-) När man inte ses så ofta så blir det mycket babbel när vi väl ses.
I lördags åkte hon och barnen iväg på olika saker och vi åkte till Örebro över dagen och firade svågern som fyllt 50!!! Lite långt att sitta i bilen fram och tillbaka för min kropp, men det var väldigt trevligt där! Och det gick över förväntan med barnen. På ditvägen stannade vi och åt lunch och hittade en godisaffär med 1000 sorters smågodis :-)
Oscar undrade om man fick ta av alla sorter? Det fick han inte :-)
I morse vaknade alla barnen jättetidigt så det var bara att gå upp och göra frukost, sen har vi mest bara slappat hela dan. Eller slappat och slappat. Claes har tömt hela förrådet och jag har tvättat, diskat och gått igenom barnens garderober. Men vi har inte stressat runt :-)
 
I fredags morse var jag sådär duktig igen och var och tränade på morgonen :-)
När jag var nästan framme på jobbet så messade Elin och frågade om jag hade tränat. Hon hade precis kommit till gymmet då och tjejen i receptionen hade frågat om hennes mamma hade varit där och tränat :-)
Vi är nog mer lika än vad vi tror!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0