Duktiga flickor

Började morgonen med att väcka Elin och åka till gymmet :-)
Vi var där redan 07.10!!! Elin var inte riktigt vaken, men körde på ett tag ialla fall innan hon åkte hem. Jag körde mitt vanliga pass på ca en timme innan jag duschade och åkte till jobbet.
Igår hade Oscar gympa och då passade jag på att ta en snabb promenad på 2 km. Skönt att jag har kommit igång, men jobbigt att jag fortfarande får jätteont så fort jag rör på mig...
Fredagslugnet har lagt sig härhemma. Vi har ätit, tittat på idol och ätit snacks. Nu ska jag nog ta och krypa ner snart. Imorgon blir det 40-års fest så det är lika bra att jag är pigg då. Ska bli kul att träffa massa kompisar från förr :-)
 
Morgonstund har guld i mun!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0