Lek & Bus

Igår morse var jag på möte på begravningsbyrån... Det var boupptäckning efter farmor. Vi gick igenom tillgångar och skulder och sen är det en massa pappersarbete innan det beräknas vara klart om ca en månad. Min farbror har varit och kollat i bankfacket och där hittade han bl a skedar, 102 st skedar!!!
 
Imorse åkte Alva och Claes iväg på hajk. De kommer hem igen imorgon till lunch. De var förvantasfulla båda två och har verkligen haft tur med vädret idag.
Oscar har fått bestämma vad vi skulle göra idag, så efter lunch åkte vi och hämtade Hampus och sen bar det iväg till Lek & Bus. Och de lekte verkligen... De hade jättekul och lekte jättefint med varandra. Jag smög lite på dem och såg hur duktiga de var och hur Hampus hjälpte Oscar när han inte riktigt kom upp på klättertornet.
Efter tre timmar var det dags att åka hem. Då berättade Hampus allvarligt för mig att man behövde faktiskt inte vara kvar i tre timmar även om man fick det :-)
Efter tre timmars spring och lek skulle man ju kunna tro att grabbarna var trötta, men... De fortsatte leka i någon timme här innan Jeanette hämtade Hampus.
Nu har Oscar hjälpt mig att laga mat och valt en film. Vi tittar på Ice Age för säkert 78:e gången. Oscar berättar hela tiden för mig vad som ska hända :-)
När filmen är slut är det sängdags för honom och filmdags för mig!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0