Lyxhelg

Igår åkte vi hemifrån vid tre och lämnade barnen hos min bror och svägerska. De hade sett fram jättemycket mot att vara där och tyckte inte att vi kunde åka därifrån fort nog :-)
Claes och jag åkte in till stan och checkade in på ett hotell!!! Tog ett glas bubbel, bytte om och gjorde oss iordning. Sen gick vi ner på stan och letade restaurang, vi fick ett bord på Miss Voon. En fantastisk restaurang som vi verkligen kan rekommendera!!! När vi ätit klart så gick vi vidare till en vän som hade 40-års fest! Jättetrevligt! Minglade med massa gamla kompisar och dansade halva natten.
Imorse sov vi ut och gick sen ner och åt en god hotellfrukost innan vi mötte upp barnen och barnvakterna på Kulturhuset. Vi hann även med att äta lunch ihop innan vi drog oss hemåt.
Väl hemma har vi mest tagit det lugnt. Jag var så frusen så jag tände en brasa och satte mig och läste ett tag. Härligt!!!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0