Nu ska jag bli bättre

Så var det redan onsdag igen. Veckorna bara rasar iväg. Det går lite för fort tycker jag. Men jag har faktiskt börjat bli bättre på att stanna upp och njuta i vardagen!
Eftersom Oscar går på Knytte på onsdagar så har jag bestämt att onsdagarna är bara mina! I alla fall mellan 9 och 15.
I morse var jag iväg och hämtade mina skoinlägg som var klara, sen hann jag hem och äta lite innan det var dags att åka till mvc. För ca 1,5 år sen så satte jag in en p-stav som jag tog ut förra onsdagen så idag diskuterade vi olika möjligheter och nu ska jag prova något nytt p-piller i tre månader.
Sen jag satte in staven så har jag fått ondare i nacken och ryggen så pillrena jag har fått nu innehåller två sorters hormoner som förhoppningsvis ska göra att jag mår bättre. På flera plan.
Efter det åkte jag till gymmet och tränade en timme.
Så bara saker för mig själv!!!
Nu får jag avvakta ett par månader och se om dessa tilltag gör någon skillnad. Håll tummarna!!!
(för nu är jag less på att ha så här ont hela tiden och vill bli i alla fall liiite bättre)
 
När vi kom hem så blev Oscar hämtad av en leksugen kusin och jag och tjejerna åkte iväg. Alva skulle på gitarr och Elin och jag passade på att åka till den nya second-hand affären i Väsby och lämnade in kläder, skor och leksaker. Vi får se om det ger något. Sen handlade vi med oss thaimat hem. Oscar kom hem strax före sju och nu har båda barnen lagt sig och Elin och jag tänkte kolla på någon film.
En riktigt bra dag!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0